Stick och häng

Karin ville presentera Sebastian för oss igår, Sebastian Bosch, som i bästa husmorsreklamen. Hon hade bakat typ fem limpor. Förstå! Dåtidens redskap vinner lätt över dagens. Jag minns när Karin fyndade Sebbe på Second Hand. Jag kände på henns puls, den pulsen var ingen vilopuls! Helt darrig var hon. Och Sebbe gör sitt jobb. Sen visade det sig att hennes hyresvärd hade slängt sin likadana bakmaskin för bara några veckor sen! Tänk vad ovetande folk gör.


Stickor, virknålar, broderi, kamera fast mest inte.

Marlenes kroppsspråk är fantastiskt!

Förutom att jag på allvar höll på att dö av kollektiv trötthetskollaps i alla organ i kroppen, så brister även mitt hjärta om och om igen. Det är så många som flyttar. Fyra av flickorna på bilderna flyttar om en, två eller tre månader. Men tårarna kan väl ta slut tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0