Partie française week-end artiste 2




Skämten haglade om det ironiska i om Erik Saade skulle få höga poäng, eller ve och fasa en tolva som skulle bekräfta Europas dåliga musiksmak. Tillslut kom den första tolvan, och det ironiska i Det är att Israel är en judisk stat som aldrig skulle få för sig att stödja något arabiskt. Synd för dem då att Saade är halvarab. Jag och Frida fröjdades åt detta.  


Tavlan som jag arbetade på hela helgen, är här typ 85 procent färdig. Jag började måla ute på fri hand med motivet framför mig, men eftersom regnguden inte riktigt samarbetade med mig så fick jag flytta in och arbeta efter fritt huvud och efter kameran. 

Je suis
heureux et surpris de toutes ces personnes ont des talents cachés: la peinture, des signes, la photographie, le bicarbonate, la musique... Fantastic!

Mes amis, c'est tout! Mais il ya plus, ce n'était gue le début d'une tradition. Gud, vad jag längtar till frankrike. Frankrike någon i sommar?

Kommentarer
Postat av: maja

snälla kan jag få en tavla??

skulle ringt dig nu om det inte var så sent, eftersom du är sjuk. jag har varit på bio ikväll det var jättebra, fast jag har massa att plugga egentligen.

2011-05-19 @ 22:59:27
URL: http://ljud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0