Popadelica

I lördags drog jag, Fanny och Frida till popindiefestivalen Popadelica i Huskvarna. Det var verkligen inte första gången jag var där, snarare har jag i princip vart där varje år sen starten, men sicken kvalité det var rakt över i år! Antagligen bästa festivalen hitttills! Tipptopp och jag är glad att jag inte ansåg mig vara för gammal eller förbi popindiefestivalen. Mitt hjärta dog iaf många gånger av alla små popprinsar och popprinsessor.  






Veronica Maggio öste järnet. Vi med!  


En främling raggade på Frida, fast vänta lite.. Bakom solglasögonen avslöjar sig min klasskamrat i nio år. Intressant sånt där. Sen var världens bästa konsert med FM Belfast, Livegudar som strippar. Och lite Adam-Ray. 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Något speciellt du tagit kort på, på bild två. Mer än min syster och hennes vänner?! :) Kul.

2011-05-15 @ 11:25:13
URL: http://jofesin.blogg.se/
Postat av: Linnea

har jag lyckats fånga din syster på bild?? tufft! vem är hon? jag ville ha en knökad utomhusbild, så jag har faktiskt inte en djupare tanke än så för en gångs skull!=)

2011-05-17 @ 23:27:56
Postat av: Josefin

personen som sträcker upp handen närmast kameran är min systers vän, jämte henne sitter min syster och där jämte sitter hennes sambo. :)

2011-05-24 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0