Födelsedagsdofter

Min bror har födelsedag för nittonde gången. Gurran älskar att baka och laga mat, tror hans matregel är att så länge vitlök finns med blir maten god och att hans bakregel är ju sötare desto bättre. Därför fick han nästan bara massa bakgrejer. Och blåa glas, de blev han väldigt glad för. En liten designsnobb ryms i honom.
Jag älskar män som luktar gott, finns det något bättre? Så i present av mig fick han rådet att alltidalltidalltid lukta gott samt min bästa mansparfym som luktar sadelträ. Ah.


Överhuvudtaget, alla Armanis dofter är finfina. Min bästa tjejdoft är också Armani även om jag just nu kör med sommardofter av Marc Jacobs och.. Carolina Gynning. Ibland blir man förvånad. Dofter är så viktigt, avgörande. Jag älskar ting som luktar gott, man blir berusad nästan. Jag minns när en killkompis glömde sin tröja hos mig, och han luktar gott. Jag fick hindra mig från att gå och sniffa på hans tröja. En annan kille som luktar supergott var på hemmafest hos mig. Hans halsduk luktade namnam vilket upptäcktes när några tjejer skulle gå hem. Sen visste alla att han luktade gott och han blev uppsniffad av alla flickor. Så kan det gå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0