Champagnefrukost i Guds natur




När jag berättade för min kollega om min och AS champagnefrukost innan gudstjänsten i söndags sa hon "en sån kyrka skulle jag kunna gå till". Hon kanske inte menade det på riktigt, men tänk om hon menade det på riktigt? Måste dock poängtera att jag verkligen anser att kyrkan ska vara en alkoholfrizon i omsorg för de människor som kämpar med spriten. Inte för alkoholen i sig. Därför låg systemkassen väl gömd i min väska under gudstjänsten och inte spetsade jag jordgubbssaften med den heller. Hyckleri kanske?  

Kommentarer
Postat av: Anonym

googlade precis upp primusinterpares, intressant, haha... Gillar alla dina fotoinlägg (och även att jag ibland inser att jag är fotografen...) Ser fram emot bilder från helgen! Happy namnsdag! Kram från din namnlike

2011-05-13 @ 18:15:10
Postat av: Linnea

tacktack! ja, enda möjligheten att få med bilder på en själv ju är att ha en medfotograf ju.. typ! upptäckte tex att jag i princip bara har två bilder på mig från konstnärshelgen, lite trist, men bilder kommer självklart från denna finfina helg!

2011-05-17 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0