Non-stop-picknick

Lördagen spenderades i Linneas trädgård som finns i Jönköpings mest classy område. Husen omkring är helt galet stora och så är även priserna. Det är en njutning bara titta på husen, men att ha picknick i en sån trädgård är extrafint. Jonas, Johannes, Anna-Sara, Linda, Jonatan och Emma var där. Och Karin!



Linnea och Rasmus snackade fotografi. Ty se Rasmus är fotograf. Linnea har blivit tillfrågad om att fota på ett bröllop. Att påstå att mycket kretsar kring foto just nu är ingen underdrift. Allt är fotografi!

Jag och Karin gjorde en kaninstory apropå att det är snart påst och påskharen kommer och.. ja gör vadå? Den får ni se en annan gång!


AnnaSara gjorde kompisband, fast inte till alla! Vad är det för stil?
Efter en ljuvlig dag ute blev det tid att gå in. Vi bidrog alla på olika sätt till kvällens underhållning. Jonas spelade kort.


AS, Karin och Sara stod för musiken! Jonatan, Linnea och jag stod för matlagning. Eller snarare jag och Sara gjorde ett bikarbonatsbröd i ett rysligt ickenjutningsbart tempo men gott likväl!  


Sen dog min kamera och det var ju himla synd för nu utspelar sig en rad roliga scener med alla möjliga partytricks! Viktunga, blomtunga, tunga på näsa, bolma rökringar, slå ner tändsticksask med näsa och så fortsatte kvällen i det eviga enda tills jag fick vårens första cykelskjuts hem, aj idag men åh för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0