Fyra ljus till, fyra år till

Idag är det advent och det är ju fantastiskt. Gick på gudstjänst i fjällis, kyrkfikade och åt middag. Middagen var synnerligen trevlig med familjen och fredsfrida som standin för majsan samt moa som extra sällskap. Blev grymt imponerad av pastor john som på något märkligt vis lyckades få gurrans godkännande utan att gurran nog riktigt fattade hur det gick till. Sen är jag rädd att fjällis vill sticka till mig med något slags londonansvar. Hör du hur det kan gå majsan om man har en idé? All skuld på dig.
Men jag gillar sådanahär dagar. Full rulle av sådant som känns viktigt. Och dagen är inte slut! Galet bra.
En annan galet bra sak är bion jag såg igår.
Jag brukar inte gilla svenska filmer. Faktum är att jag verkligen ogillar svensk film skarpt. Jag brukar definitivt inte gå och se svensk film på bio. Men igår tog jag en dejt med mig själv och gick och såg Fyra år till. Jag blev alldeles kär, och nu när jag tittar på trailern bli jag alldeles kär i magen igen. Erik Ericssons kanintemedåskriva ögon är fantastiska. Jag tror att jag vill se den igen. På bio. Åh..!

Kolla in trailern på: 
http://www.youtube.com/watch?v=PvedXm2a9uI

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh, vill också se den ju!

eftersom jag spenderat dagen i soffan/sängen med näsdukar och tvn som enda sällskap har jag sett allt på tv. bland annat efter tio med diskussioner om fyra år till. den verkar bra och de sa också att den inte är som en typisk svensk film. så om de säger det, och du säger det.. så måste det vara sant! :)

hoppas allt är bra.

<3

2010-11-29 @ 22:13:15
Postat av: Linnea

hur länge har du vart sjuk nu egentligen kajsa?? så gick det alltså med att börja nytt jobb!=)

SE DEN. kram!

2010-12-01 @ 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0