nää, den är JÄTTEgammal. Typ från 90-talet..!

Jag: den här skolan är ganska ny och fräsch.
Elev: nää, den är JÄTTEgammal. Typ från 90-talet..!
Jag: ... (no shit).

Trots att jag, i förhållande till den JÄTTEgamla skolan, är JÄTTE-JÄTTEgammal så hade jag idag ett högstadiesnack med en person. Högstadiesnack har man på högstadiet och då är man bara JÄTTEgammal, inte JÄTTE-JÄTTEgammal. Men ålder gör ibland ingenting. Nu är mitt hjärta lättat och glatt på ett sätt som det inte har varit någon gång de senaste månaderna. En konflikt mindre. En förståelse större. Av detta lär vi oss att alltid lita på min magkänsla. Vid känsla så tar vi känslan vid hornen och konfronterar. That's the way I do it. In old good Linnea-style. Finns snart som bästsäljande bok ute i handeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0