Var är min budapestbakelse?

Jag har fått svenskt sommarlov. Min syster är i England. I helgen kommer vännerna från landet nedan och besöker oss.

Min vän prästvigs på söndag och jag kommer inte vara där. Min barndomsbästis är gravid, och det är inte jag. Jag har huvudvärk och förbereder mig mentalt för huvudvärkssäsongen med stort H. Men tänk att jag har sommarlov! Fattar inte hur det gick till. Mitt sista egna sommarlovsavslut. Ikväll ska en väns examen firas och imorn en annans, dvs om inte H:ået kommer i vägen vilket den har en en tendens att göra. Jag börjar jobba på tisdag och har inte en aning om hur dagen ska se ut, sen är det scoutläger. Och då ska jag fråga vad som är din hemlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0