Sommarplanen.

Försommarplanen med israeler och palestinier och scouter är avklarad. Istället har jag blivit påhoppad av massa bakterier, så nu är jag nere för räkning. Detta erbjuder istället betänkestid gällande resten av min sommarplan. Jag vill ta mig till london och köpenhamn och stockholm. Dessa planer sprängs av bröllopsyra och ekonomi. Hur ska detta lösas? Om jag åker till stockholm först, sedan tar flyget till london, och sedan flyget därifrån till köpenhamn och sen.. ähm missar kära Lisas möhippa (det går ju inte!) -då går det. Jag vill verkligen utnyttja mina lediga veckor så det vore grymt om det fanns en lösning. Jag utformar naturligtvis en konkret plan i huvudet redan nu. Hosthost och nu ut och njut i gräset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0