Frihetsberövande

Nä, det är sant, du har ingenting att förlora på att säga hej till någon. Oavsett töntstämpling. Oavsett hur mycket drömmare du stämplas som, för drömmarna kan gå i uppfyllelse. Kanske inte just dessa men kanske nästa. Och jag behöver hitta på något vecka 29-30. Så vart det med det. Förslag?? Jag blir inspirerad av och trött på alla människor som flyttar till spännande ställen. Jag sitter i Jönköping och just nu vill jag iväg och återerövra mer av min frihet. Inget hindrar mig efter hösten. Är det då jag ska söka jobb på en utländsk skola?

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja, hejja linnea! klart du ska söka utlandsjobb! jag tror på dig! :)



och jag är i växjö/jönköping v. 29-30 o är arbetslös så du är mer än välkommen att hänga med mig vettu.



kram

2010-07-02 @ 00:27:13
URL: http://barakajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0