Hipp hurra för far

Jag har haft min blogg sen jag var 21 år. Ofta som en hjälp i ett väldigt flyttbart tillstånd. I år fyller jag härliga 25 och problemet idag är att jag vet vad jag gillar för sorts bloggar. Jag gillar inte de som skriver att de har handlat läppglans på åhlens, att nadja och mats har tapetserat väggen i snirkelmönster, eller de som beskriver sin lunch på johans. Jag gillar de som har bloggar med bilder de skapat själva. Jag gillar inte de som velar fram och tillbaka när svaret är uppenbart. Jag gillar de som skriver konsist och vackert. Jag gillar inte de bloggar som beskriver allt. Jag gillar de bloggar som är lustfyllda med en genomtänkt layout. Bloggar som uppdateras ofta. Jag gillar mina borta-vänners bloggar, så jag kan hålla koll på er. Det gör inget om bloggen är fullständigt egocentriskt bara logiken och temat finns med. Jag vet alltså vad jag gillar i bloggväg och sådan är inte denna blogg. Livet kommer emellan. Och tills livet kommer tvinga mig tillbaka hit, skrivlusten, inspirationen, kameran eller något annat faller över mig så är det så här. Jag tänker inte ens berätta att jag åkte pulka med min hemliga fd fästman igår.


Kommentarer
Postat av: Maja

Så är det ju att blogga. Man räcker inte till, samtidigt som man tvivlar på att man har något att säga.



Jag gillar de här bloggarna:

http://otherbrother.webblogg.se/

http://majpaj.blogspot.com/

med mera.

2010-01-08 @ 14:02:52
URL: http://ljud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0