Beslut hit och dit

Upplever nackdelarna med att vara vuxen och behöva ta alla beslut själv. Först och främst: vänner tar examen idag. Förstå vad tråkig skolan kommer bli utan dem. På ett sätt känns det som att även jag borde tagit examen idag. Men nejdå, istället ringer jag och anmäler mig till vikariebanken i Habo. Får viktiga samtal, och bokar in möten. Men mest av allt har jag ändå ånger och ångest inför måndag. Inte för att skolan börjar, nej, då ska man behöva lida för att man är kvinna och ha någon som rotar i ens underliv. Okej, detta är kanske lite för mycket information för er, men hjälp. Tur att jag inte skulle dit denna vecka för jag har sådan träningsvärk att jag har problem med att lyfta ben, armar och använda skrattmusklerna. Känner mig dock lite sugen på ett nytt träningspass.. Så alltså. Jag är duktig. Fixar: jobb, hälsa, träning, beroende och problem, nästan själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0