Positiva saker med att vara här II

Jag besitter många tankar och reflektioner efter resan till Palestina och Israel. Det kommer säkert ut några sådana tankar här, eftersom jag börjar bli alldeles för trött på att berätta om allting för alla. Om det inte kommer ut några tankar här så vore det faktiskt synd. Jag har fått perspektv på mitt jönköpingsliv.
Men, den positiva saken med att vara här II är den vita, tjocka, isolerande, kalla, knarriga 2 meter höga snön! Den ger mig vingar! Inte. Så bra ljuger inte ens jag. Men de två sköna och roliga lördagar som jag har framför mig är ren och positiv sanning. Först ut är Jonas Gardell och det kan bara bli rå och genuin glädje utav det. Sen kommer Årets fest.. Och vem vet vad som faktiskt sker då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0