I just don't know what to do with myself!

Efter en rundtur i Idas garderob är klänningar, i något som liknar en tantlängd på mig, fixade. Ett stort steg närmre resan. Fem dagar kvar och min mage dryper av förväntan uppmixad med nervositet. Hur ska jag kunna fokusera på mitt tentaplugg?? M å s t e plugga. Hur ska jag kunna planera festen? Jag älskar festplanerande, men mitt fokus flyttas hela tiden bortbortbort, och åååh! Distraktion! Ah! Det känns som om jag skulle kunna gå ut och dansa barfota i snön i takt till solen och den blå himlen! Varenda stund, varje dag, varje kväll är planerade fram tills torsdag. Och det är därför jag måste plugga nu. För annars är det kört, oavsett hur oövervinnerlig jag känner mig.

Det är vi som ska fixa freden i I/P. Men innan dess, vilka tror ni åker fast i tullen? Största skräcken ju. Inte självmordsbombare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0