Apropå att det är 10 dagar kvar

I'm here with my cristian studygroup, and we are going to visit holy places here: The church of delivery, the west wall, and the golgate, ehm, the street where Jesus Crist walked with his cross. Jag måste nog öva lite mer på vad jag ska säga att jag ska göra där nere egentligen. Jag vill inte sitta i den israeliska tullen i fem timmar och svettas på engelska. Bara tanken på det gör mig nervös. Tanken på att jag missar sex obligatoriska seminarium gör mig nervös. Men förstå, det är bara 10 dagar kvar till 10 dagar i utlandet är här..!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hoppas du får det bra,är avis! =)

2010-02-01 @ 20:15:22
Postat av: Maja

Golgata heter faktiskt Golgatha på engelska. Smidigt? Jag hörde det igår när jag kollade på Kristi sista frestelse. Den var görbra. Vad ska du göra i sommar? Jag har en plan. Kan inte du höra av dig innan du åker? Skulle du vilja köpa ett fisk-halsband (inte frikyrklig icthus-fisk alltså) eller liknande till mig i palestina?

2010-02-07 @ 20:11:13
Postat av: Linnea

kajsa du behöver inte vara avis, du är ju borta mkt längre än mig! och jag börjar få resfeber. jag har fått höra att golgata heter calvary.

2010-02-08 @ 10:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0