Kärlekslycka.

Det är fredag och jag förbereder inför veckans händelse, vilket dock känns lite orättvist mot kvällens händelser, men imorgon är det kärleksfirande på hög nivå! Jag målar naglarna, skriver bröllopstalet igen eftersom jag glömde spara det första, prövar talet, provar make up, slår in paket, skickar sms, går in mina nya flirtiga skor med svarta roser som passar min nya turkosa londonklänning. Jag är så spänd inför imorn! MIN matchmaking gifter sig! Det är, mina damer och herrar, helt awesome! Jag minns när jag kom på att de tu skulle vara något för dem. Minns hur jag satt vid msn och presenterade flickan för pojken. Minns hur jag fick samtal från flickan om att en galen pojke hade hört av sig till henne. Och nu bröllop. Ack! Det har annars vart väldigt bröllopsfattigt i år. 2-3 stycken per år är lagom så man hinner njuta emellan. Däremot har massa bebisar trillat ner..  
 



 

SE bara hur lyckliga alla är! Giftemålslycka kallas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0