Moder natur vad har du gjort

Igår plockade jag blåbär och lingon i Nyboskogen med min bror och syster. Undra vad de gjorde av lingonen? Idag var jag på lång promenad i stadsskogen med Linnea. Luften i naturen är så mycket mer rogivande än stadsgaserna som man tvingas andas in annars. Det var allt tur att jag fick ren luft i lungorna, för annars har det vart en konstig ohälsosam helg. Igår fick jag en skittung träplanka (5x15cm) tappad i huvudet. Den studsade på huvudet. Min bror skrattade. Jag fick huvudvärk, men antagligen har jag en riktig träskalle för det gick över hyfsat fort. Idag har jag fått en ytterst märklig reaktion av rakade ben och därför vart i kontakt med sjukvården. Mina ben ser uppsvällda, grandiosmyggbitna och flammiga ut. Som ett konstverk av Kandinsky typ. Nu peppar jag för en ny vecka för jag behöver nytändas och peppas till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0