Jesus och Jonathan

Mina damer och herrar! Festen som gick av stapeln för knappt en månad sen har nu gett officiellt resultat, vi har ett första par! Och det är det mest otippade paret av alla nämligen pingstkillen och rocktjejen. Och av det lär vi oss vadå? Jo att du kan avfärda en kille länge,länge,länge men om han är ihärdig och intressant att prata med, kan vad som helst hända. Det ska jag komma ihåg ikväll. Då ska jag till kungsporten för deras påskkonferens. Småskrämmande är det faktiskt, men Jonathan Johansson lirar där och han är i princip enda anledningen till att jag vill dit. Att sätta Jonatan framför Jesus, speciellt under påsken, kanske är att svära i kyrkan dock..? Men minns det, mina damer och herrar, Jesus dog faktiskt för mig, och dig. Det är nice. Det har inte Jonathan gjort. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Pratade någon Hallenius? Vad tyckte du?

2010-04-03 @ 10:24:19
URL: http://ljud.wordpress.com
Postat av: Anonym

om du menar en man på 157cm som sa "vill du ha mig, så får du mig" till sin fru, så var han där.

2010-04-04 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0