två av mig?

Jag har hört talas om min gengångare. Jag vet vänner som har sett mig på bussen, på stan och i skolan, men sen har de insett att det inte är jag som de försökt heja på. Idag hittade jag min gengångare. Låt mig presentera Bodil! Detta gengångsmaterial är sjukt likt mig, och det äckligaste är vårat kroppsspråk och våra poser. Vi går likadant, vi för händerna på samma sätt, vi står likadant. Jag var självklart tvungen att föreviga oss!   

här

och här

Bodil till vänster och jag till höger. Alltså om ni inte ser det.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha

2009-09-12 @ 13:53:14
Postat av: Per



Riktigt läskigt...

Man har hört om dubbelgångare, men knappt sett nån förut. Hur är ni till sättet?

2009-09-14 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0