Stressad men hallå stanna upp för livet är bra

Igår natt ute på ekehagens forntidsby såg jag ett stjärnfall. I samma veva och efteråt hände det massa bra grejer! Nu är det upptill mig att leva lite mer i nuet, sluta stressa och sluta göra vissa saker som tar för mycket energi och tid. För med alla goda ting som händer borde jag vara en outhärdligt nöjd flicka nu. Istället är jag bara trött och stressad och vill att helgen ska vara över. Men om en timme ska jag ut på nästa hajk, och jag ska minsann börja tagga nu!! Scouterna är ju underbara. Om jag sen dör på kuppen är det bara att ställa in alla andra roliga saker i helgen och ta det lugnt. Men på måndag, då smäller det! Låt oss säga att jag är ett steg närmre en stor dröm. Det är helt fantastiskt.
Och det känns himla bra att en ida är tillbaka i Sverige typ nu. Det är så mycket som känns bra. Jag måste smälta detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0