Simon says no-ho, but I say yea-hey

Åh dessa underbara scouter, som vet hur man angör en rolig hajk. Vi hade både nya och gamla scouter med oss! Några av dessa scouter tyckte att vi behövde ha en eld tidigt på morgonen. Jag: Visst får ni gå upp och tända en eld på morgonen! Typ sju, halv åtta tidigast. Scouterna: Anders, när får vi tända elden? Anders: Ja, ni kan väl gå upp vid fem? Scouterna: Jaa! Så scouterna var uppe klockan fem på lördagsmorgonen och tände en eld men väckte samtliga genom att hugga ved och diskutera hur de skulle tända elden.

    
   

Idag är jag dödens. Om jag följt med och dansat disco i nattas så hade jag vart död. Svininfluensa någon? I alla fall har jag kanske fått en blinddejt. Om jag bara ger klartecken. Och jag har en intervju imorn. Och jag har massa plugg. Men kan i alla fall njuta av en skön helg.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Klart du ska ge klartecken!

2009-09-13 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0