Israel och Palestina - snartsnart är det vi!

Trots att snart halva min värld vet om det så måste det ändå sägas här;
JAG ÄR ANTAGEN TILL PROJEKT FREDSBYGGE!! RÄTTVISOR, KONSULTIONER, DEMOKRATI, KONFLIKTHANTERING OCH ISRAEL OCH PALESTINA - HÄR KOMMER JAG!
Och Frida K kommer också! Hoppas Frida S kommer dit med. OoooH.

Sånt där viktigt meddelar man genom massviss av kommunikationsmöjligheter som sms, fb, telefonsamtal och t.o.m. msn. Men alltså msn, jag lyckas alltid göra bort mig där. Speciellt när jag är förkyld. T.ex. nyss lät det som om jag hårdraggade på en person (ja, just det våren såklart). Alltså inte lite oskyldig gullig flirt (som det heller inte går med våren, längre), utan mer kom till min säng NU! Det hela var egentligen mycket komiskt, men som jag tyvärr inte kan skratta bort helt, är för förkyld för det. Så jag lyssnar på Brigitte Bardots Je t'aime, ignorerar msn och tecknar träd istället. Det går bra att teckna träd genom att trycka på dessa tangenter. Vilka lövverk.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0