Drabbad

Jag känner mig som en himla uppsväld blåsfisk och det enda jag hör är det som jag tuggar på i munnen. Jag hör inte vad du säger, och varken du eller jag hör vad jag säger. Jag kan inte andas. Mina måltider består av ipren, otrivin, hemofer, honungsvatten, yoghurt och glass. Min näsa "smakar" ostbågar och så har jag dessutom aptit på gossar (bara så... passéblassé). 
Och detta i examinationstider. Idag tentamen och redovisning. Imorn litteraturseminarium, redovisning och fältstudieinformation. I'm loosing control men jag vill bara vadda mina öron med bomull, proppa dem fulla med vitlök, ta en långdusch och sedan gå och lägga mig i en säng med massa täcken och krama en kudde typ. Comprendre? Comprendre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0