Fest i dagarna tre

Hemkommen från bröllop. Jag är helt slut emotionellt. En PERson som jag håller mycket kär har gift sig, och de lyckades med bedriften att vara det vackraste bröllopsparet som jag har sett, hittills. Hon såg ut som prinsessan i John Bauers trollmålningar, och han såg korrekt, stolt och mycket lycklig ut. Hans leende var uppe vid öronen hela kvällen. Jag är glad för dem, för de visar vad kärlek är. Barnsligt, kompromisslöst, naturligt och kompletterande. Vad jag inte är så glad åt är bröllopseftersmällan, onda fötter efter dans i centimeterhöga klackar, och ruinerat bankkonto.

Nästa fest är inte långt borta för om några timmar är det bullfest! Det är ju bullens dag idag!

Och min nästa fest är inte heller långt borta. Jag har ett asagrymt tema på det! Snart kommer inbjudan till det. Dock funderar mitt undermedvetna på att göra revolt mot mig själv, och skippa allt fast fest är..

Kommentarer
Postat av: En PERson



Tack Linnea.

2009-10-11 @ 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0