färg, form och fason

Nog för att min gospelkör är angenäm på många sätt, men att klä sig i snygga konkreta klädkoder -det kan den inte! Så idag tog jag och Emmie tag i detta och utsedde oss tills klädkodskonsultioner, fr.o.m. måndag, och ingen protesterade! Synd bara att vi har den STORA höstkonserten på lördag. Då ska vi tydligen klä oss i murriga höstfärger, men sen när innebär höst murrfärg?? Höst är färg. Punkt.

Jag stormtrivs i skolan just nu. Jag älskar bilden oftare än jag hatar den. Sånt här gör vi. 
    
   
Visuell bild  

Kommentarer
Postat av: kajsa

förlåt att jag inte ringde igår. tiden bara försvann. helt plötsligt var klockan 23 och det kändes inte helt aktuellt att ringa.. gör ett försök när du minst anar det. ;)

2009-10-22 @ 09:36:31
URL: http://barakajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0