Dagens

Frustration, rastlöshet och glädje är ting som inte rimmar väl tillsammans. Fatta nångång i år, tack!
Och jag vill gå ut på promenad, men vågar jag gå själv? Nejdå. Och kan eller vill någon i mitt närområde? Nejdå. Övervägde t.o.m. att åka till huskvarna för att våldgästa. Jag kan teckna, men har jag disciplin? Nejdå. Jag kan sitta med loggbok, jag kan läsa böcker om konflikter, jag kan städa och tvätta, men nejdå. Jag borde verkligen ringa ett samtal, men har tröttnat efter några försök i helgen. Jag har så mycket energi i kroppen. Eller. Så går jag på övertrötthet. Eller. Något annat.  

Fast. Nu var jag duktig. Och modig. Nu ska jag ut och gå med en hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0