Skratt i massor, skratt är gratis, skratt är gott

Ett tag i mitt liv hette alla Maja, det var som en konst/kultur-epidemi. Nu är det många som heter Frida, som i en rolig/skratt-epidemi. Skratt är bra och SÅ mycket som jag skrattade igår är det längesen! Folk satt i tre olika rum och jag kan lova att rummet jag satt i var det som lät mest och var varmast. Utan tvekan. När man tillfälligt gick ut för att fylla på glas eller mage hörde man skratten lång väg och så fick man rusa tillbaka för att inte missa vad man missat och så får man en menande blick på sig istället. Det är kul när otippat folk slutar upp att vara så pryda och bara flyter med i stämningen. Eftersom det är equmenia i stan nu, så var det några som hade vart på ett seminarium om (kristen -haha!) sex och samlevnad, så då passade vi på att ha ett eget seminarium om det, såklart! Ungefär samtidigt fick jag en stående inbjudan till Vårgårda för en oskyldig raggrunda (där tydligen de braiga singlarna finns, varför har ingen berättat det tidigare?). Eftersom jag tänker börja dansa jitterbugg till hösten så får jag nog ta den där trippen ganska snart för jag behöver en pojk att dansa med. Elins kalas får ett mycket bra betyg! Rent allmänt brukar kalas kunna få ett bra betyg eftersom kalas är bra grejer. Tänk på det ni som fyller år inom en snar framtid.
 
Kontenta: Kaniner, Lammkött, Tresjua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0