...och lite rastlös

Gospelkonsert imorn!!
Gospelkonsert imorn..?
(x) Täppt i näsan
(x) Förkylning på stämbanden
(x) Andnöd
(X) Lever på ipren och otrivin och fisherman friends och honungsvatten. Och glass.  
(x) Röst (definationsfråga)
( ) Sångröst
( ) Frisk

Insåg inte det stora OM-et förrens nu, efter en veckas förkylning. Mirakeltillfrisknande igen tack? Jag vill vara med. Fantastiskt kul ju! Det verkar som om min enbart vila på förmiddagarna-praktik inte fungerat speciellt väl..

Jag fick vg på min grammatik och språksociologi-delkurs. Men skamsen är jag.

Scouten Ivar & co är helt fantastiskt roliga.

Personalen på statoil är blonda änglar med stora leenden. Jag är ytterst tacksam för proffsig personal och ser detta som en god anledning att fixa fler ärenden på statoil.

Jag måste skriva en saga. Prestationsångesten hälsar på. Hur skriver man en saga?? Hur förhåller man sig till en saga? Jag vill ju skriva en bestseller på en gång. Därav problemet.

Diskbeeeerg.

Kommentarer
Postat av: kajsa

att skriva en saga: det är bara att tänka på de klassiska "sagosakerna": siffrorna 3 och 7 (ev även 12), prinsar och prinsessor, övernaturliga väsen, talande ting, det var en gång- början och lyckligt slut... allt detdär. blanda ihop det så får du den perfekta sagan! =)

och krya på dig!!

2009-05-08 @ 20:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0