Stark men ändå svag

Hur kan man känna sig otroligt stark men samtidigt väldigt svag på samma gång? Jag känner mig så fri. Inget och ingen binder mig och jag tycker det är skönt. När man är som friast är man samtidigt som mest öppen för livet. Jag tror folk märker det. Utan genans knyter jag folk till mig för det är roligt att lära känna nya människor och det är roligt att bjuda på sig själv. Samtidgt blir behovet av bekräftelse och de nära ännu större. Bekräftelse fick jag idag genom en underbar och otippad komplimang av bästa pedagogslag av pedagoger idag. De nära? De nära är en välsignelse. Ofta ställer jag mig ändå frågan om finns något som en välsignad när-rokad? Rokad blev det i alla fall för mitt sängtäcke. Vintern är utbytt till sommaren och det känns förträffligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0