Irritation

Jag har gått runt och varit irriterad de senaste dagarna. På folk som inte förtjänar det. Jag är fortfarande irriterad. Jag säger då det, det Är skolan. Den ger stress och är upphov till många desperata och olustiga känslor. Jag får mardrömmar av det. Ja, hela min studiegrupp drömmer knas nu för tiden. Men snart snart snart är det lovledigt. Snart snart snart är det sommar och snart snart snart kan jag påbörja mitt tredje år på skolan. Men först ska på jag på mingelkväll på biblioteket för bokcirkelfrälsta. Jag har ingen bokcirkel än så jag är väl inte heller frälst då, men i värsta fall får väl jag och Hanne låtsas ha en om det är kravet på att få komma in. Jag tänker på en stockholmsresa med min gymnasieklass för jag lyssnar på Ted. Jajjamen vilka minnen man kan få av musik. Musik är botemedlet mot min irritation. Fast då blir jag irriterad på att jag inte har råd att köpa de skivor som jag vill ha.. äh! Upp med humöret.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hörde att du varit stygg mot Gustav. Stackarn.

2009-05-26 @ 21:57:53
URL: http://ljud.wordpress.com
Postat av: Linnea

öh va? menar du när jag såg till att han hade mer att äta än vaniljyoghurt denna vecka eller menar du att jag lämnade honom själv igår?

2009-05-26 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0