Jag är förlorad. Allting är förlorat.

U2 ullevi för några sommrar sen. 
Nä. Jag var inte där. Jag plågades ihjäl. Men jag kom över det och tänkte "Nästa gång.. då!".
U2 ullevi i sommar. 
Nä. Jag kommer inte vara där om inte ett mirakel inträffar och någon säger "Jag har en biljett till dig Linnea!". Jag måste fly detta land den 31 juli och 1 augusti. Annars är risken för psykiskt nervvrak och självmord överhängande. Jag pallar inte att missa konserten i år igen. Jag kommer aldrig förlåta mig själv.
Om du undrar varför jag inte köpte en biljett var det för att jag jobbade och där fanns noll tillgång till internet men desto mer tanter, gubbar och kläder. De var söta. Tom roliga. Men det hjälper inte en dag som denna.. en sorgens dag. Aaah! 
Jag går och dränker mig i min dusch nu.

Kan uppdatera att innan jag gick in och dränkte mig i duschen så ringde jag josef och han har en biljett över. Och en hypotetisk intresselista på 15 personer. Så här krävs en övertalningskampanj. Ni måste samtliga bete er oerhört snällt och charmant mot honom från och med nu! Jag tror jag ska göra en facebook-grupp typ "U2 åt linnea, JOSEF!" ed. Hur visar man annars uppskattning på ett billigt sätt i en modern värld med internet? Fy vad jag ogillar internet. Om det inte vore för internet så skulle jag ha min biljett.  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du får följa med mig till en lerig åker bland massa fler bra band i stället. Där jag eventuellt kan fixa in dej gratis om du är villig att jobba några timmar..Jajaja.

2009-03-13 @ 17:37:41
URL: http://jofesin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0