Efterlängtad

Något händer. De senaste veckorna stöter jag på folk som jag inte har träffat på evigheter. Med evighet så menas halvår till fyra år bakåt: Karro, petter, anna, sandra, jossan, maja f, sebbe och idag kommer erika!
Medans jag inväntar erika tänkte jag undvika plugget och presentera folket lite.
Karro -estetymnasietkompis som flytt till finlands konstinstitut.
Petter -ungdomskompis vars fel det är att jag gillar se på innebandy.
Anna -fd ungdomsledare i min förra församling.
Sandra -fhskkompis á la hjälmared. Behöver heléns specialkunskaper(fatta).
Jossan -vasstenaförbundna. Har en bror som bor granne med mig och får då för sig att göra små spontanpåhälsningar hos mig, himla smidigt!
Maja f -även hon vasstenaestet. Ibland får man för sig att det finns soulmates, isf är hon en sån. Fast hon går runt med djurhudar i väskor, det gör inte jag. 
Sebbe -fd scoutledare. Jag kan provoceras av att folk jag inte vill ska ha bra åsikter har det. Han har det. 
Nu kommer Erika! Min svenskkyrkliga lill pingla.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0