Bästa tider

Bästa: Ett brunt glittrigt kuvert (med en mycket trevlig inbjudan i).
Bästa:
Roliga dramaredovisningar! (Jag blev nästan taggad till att testa mina vingar inom drama-branschen istället för lärar-branschen).
Bästa: Utgång med klassen! (Middag på piren, förfest, kåren.. Njae för de flesta men inte för mig. När jag närmade mig kåren och mötte allt fler overallklädda ben, så vände sig mitt inre och min inbodda avsky för dessa overaller vann över den eventuella lust som fanns till att gå till kåren. Hade ändå ingen lust att charma pojkar, hade redan fått min charmdos i form av min ursnygga granne i trappan haha!).  
Bästa: Plugg slut! (Nästan. Ska bara skriva klart min dramareflektion, hittills bara 3s, och skicka in min dikt på temat inomhuset-utomhuset, som är katastrofalt dålig. De brukar bli det när dikten framtvingas).
Bästa: Sommarlov!! (Har så mycket att se framemot, möjligheter och ledighet! Längtar till Nybo och ska läsa så mycket böcker jag bara kan i sommar. Scoutläger, kanske lite Nyhem och Hönö, nytt jobb, Gotland, bröllop, U2, eventuell cykelsemester. Tennis, promenadpicknickar och bad. Sannerligen, det blir härliga, men fattiga, tider detta!).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0