så blev jag galen i morse

Jag tror att det var för några år sen i sällskap med de trötta och utflippade pojkarna per och henkiepenkie som idén föddes: Vad är det äckligaste som finns och som skulle kunna hända? Efter många slagfärdiga argument blev vi tillslut överens om att det äckligaste av äckligheter skulle vara att simma i en bassäng full med enbart bajs och plötsligt få en kallsup. 
Denna idé har förträngts. Tills imorse då den kom tillbaka som en déja vú. Jag genomlevde denna mardröm, version light, livs levande och vaken och med alla sinnena väl fungerade. Det var ungefär då som jag insåg att jag behövde återhämta mig från detta både fysiskt och psykiskt, så imorn är jag fri. Spyreflexerna har jobbat hårt idag, och jag blir sur på min oförmåga att spy. Det hade vart så gött att bara få spy och lätta på trycket.
Det enda som är bra med bajs är att jag börjar fnittra hysterisk, dock ohjälpligt och opassande. På riktigt. Jag pallar inte kroppsvätskor.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Och plötsligt var min lunch som jag intog framför datorn inte så god längre...

2009-07-20 @ 12:25:02
URL: http://ingetknussel.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha, jag tror det är helt naturligt att inte "tåla" kroppsvätskor. jag tål dem inte heller, därav mitt val att inte jobba inom vården...

2009-07-20 @ 23:21:02
URL: http://barakajsa.wordpress.com
Postat av: Linnea

hanne, min aptit är fortfarande delvis förstörd. kunde knappt äta ngt i söndags.

kajsa, ibland har man inte så mycket val om man verkligen vill jobba=) så vården är trevlig ibland, med äckliga undantag.

2009-07-21 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0