Konsten att frivilligt kastas runt som en kappsäck

Det är snabba ryck när man är ledig och ska hinna med A l l t som man inte har hunnit tidigare på sommaren. Det vill säga leka ledig turist men tillika ledig social vän. 
Två vänbesök. Mat och lägenhetsguidning. Eumöte-konserter med fina Salem al Fakir. 
Kära Hönö, lugnet, där jag diggade speglarna på Nimbus, även om jag insåg hur äckligt det kan se ut om man är för smal och lång i dem.. Kontant kissinödig. Men ville vara kvar på Hönö läääängre..!
Nu vid halv två sitter jag och kollar upp biljetter till Skara dit vägarna bär imorn.
Och sen fyller syster år.
Jag borde vara genuint glad för jag lyssnar på U2's nya skiva. Men jag är för trött för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0