Tecken

Ni som känner mig vet att jag är en tecken-människa. Alla tecken pekar i en enda riktning nu, och det gör mig skitskraj! Min plan är, som vanligt, att hålla tyst om mina planer, men som vanligt sprider jag mina planer med vinden.

1) Ser en viss flagga hänga i fjällstugan och kyrkan är full av folk av denna nationalitet.

2) Träffar på massa folk som bara har gott att säga om staden i fråga. 
3) Träffar på folk som har pluggat på skolan i fråga.
4) Linnea får ett välbekant "klick" när hon gick in på skolans hemsida första gången. 
 
Just nu känns det som om jag bara får positiva kommentarer om min hemliga plan: "Åh helt underbar", "Givet", "Passar dig bra". Denna är också vanlig "Men det är klart du ska åka, du har ingen kille som binder dig fast".   

Äh jag får väl testa att söka. Eller inte. Eller. Fattar inte hur antagningen går till. Därför ska jag till internationella kontoret imorn. (Hör du det K? haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0