En ö i havet

Jag är glad över kör! Kul med den (faktiskt) växande gemenskapen, sång och dans! Sitta vid killbord på fikat är tjohej! Men sur över scout. Ordspråket Bättre fly än illa fäkta har lagt sig som ett mantra. Jag undrar om det är så. Jag är bitter på min mage och den har dålig aptit. Igår hade jag en riktig matbakdag. Chockladkaka och tortillas med svarta bönor, kyckling bacon, fetaost. Idag äter jag liksom pannkakor med vindruvor och det smakar skit. Däremot har jag hyfsad läslust. Min kurs innebär läsa mycket. Denna vecka har jag läst Tom Sawyer och Nalle Puh. Tills nästa vecka måste jag läsa bla Annika Thors bok En ö i havet, men jag får inte tag på den. Är det någon som har den?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0