Lyckopiller

Bra helg. Bra folk. Bra händelser. Angenämt. Livet är gott.  
En helg där otippat både karro och petter ingick. När hände det senast?? Det är liksom old times hardcore. Petter var såklart på innebandy-matchen idag när mais invigde nyhemshallen. Jag säger det igen: Vad är en mais-match utan petter?? Och jag var där med lagets huvudsponsor, min farbror, och det faktum att han kände a l l a spillde över lite glans på mig, inbillade jag mig iaf! Jag tycker om folk som har naturlig pondus. Det är något visst med dem.. (Vilket alla diktaturer och demokratier är bevis på). Jag längtar efter nyhemsveckan. Nyhemshallen ger mig, utöver svett&gympa&testosteron--vibbar, även vibbar av något som bara påminner om amerikanska väckelsemöten, och det vill jag se på riktigt.

Har träffat många tjejer i helgen men en var speciell. En sån tjej som jag skulle bli kär i om jag 1) var kille 2) var lesbisk. Lite spännande sånt där ändå. Vet tre sådana tjejer i jönköping. Vill du ha heta/fina/bra(??) tjejtips? hehe!

Efter många böcker och efter filmen Lady Chatterleys älskare undrar jag varför klassiker är klassiker.. Åt fanders med den filmen. Om du mot all förmodan vill se århundradets mest sensuella film så skippa de första 40 minutrarna, om du vill ha många sexscener se följande 90 minuter, vill du ha det bästa ur filmen kan du se den sista kvarten. Däremot är jag helt förälskad i Beatrix Potter. Lova mig att ni hyr filmen om hennes liv, Så fantastisk! 

Men. En författare som bara vill skriva positiva saker tröttnar man på, så för mig räcker det nu med att konstatera att de 2-3 veckors sociala avbrott jag tog var välbehövliga. Sociala avbrott rekommenderas alltså. Fast bäst mår man ändå av att träffa folk man tycker om. Som ger positiv energi. Det och promenader och livet är gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0