mitt gillande ska inte inkludera er, men allt har väl sin tid



Jag har a l l t i d tillhört de som ogillar djur skarpt, och speciellt hundar. Så varför har jag fått en favorithundras, varför vet jag att den är en släthårig foxterrier, eller mer specifikt jack russel,?

Diagnos:
1. Galen?
2. Uttråkad?
3. Omvändelse?
4. Accesoar?
5. Längtan efter Svensson?
6. Psykiskt sammanbrott?

Jag har aldrig behövt umgås med hundar, men å andra sidan har jag aldrig behövt umgås med.. idel extremmoderater heller. Betyder det att om man sätter mig i ett rum med en extremmoderat så blir jag en sån med? Har jag ingen karaktär? Hjälp!

Jag får skaffa mig ett gosdjur och tala ut med en hundägare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0