Ljusglimtar

Jag känner mig så nöjd med den här helgen. Någonstans bottnar sig den känslan i att jag har fått sova ut. Att jag hade en ledig dag. Att jag har kunnat vara spontan.

Ljusglimtar 
-När frida och jag skulle ha en ta-igen-oss-myskväll. Tänkte att vin skulle va trevligt, men vinflaskan var inte så trevlig mot oss. Efter mycket berått rått våld får vi upp flaskan. Allvarligt. Man var svettig efteråt. Mycket humoristisk scen och därför skulle det passa med ett foto om jag hade haft ett.  
-Jag sov till klockan ett igår, som en stock, vilket aldrig har hänt.
-En mycket intressant filminspelning. Absurd. Jag har blivit nästan mördad och nästan mördat, sparkat david i skrevet, skrikit. Det är väldigt roligt att spela in film, men det tar på ens krafter.  
-Jag har skakat hand med min uppsatskompanjon, och vi kommer ta oss till Thailand i fem veckor i höst.  
-Ikväll är det 25-årskalas, och jag har faktiskt spännande förväntningar på det.
-Jag är glad att en person som borde ha dissat mig vid det här laget, inte har gjort det.
-Sen har jag upptäckt hundvärlden. Jag är ingen hundperson och har aldrig umgåtts med hundar, men i höst har jag inte haft något val. Denna värld är mycket.. fascinerande. Jag vill veta mer om den. Jag kanske inte tycker om den, men jag vill ändå undersöka den.
-Jag älskar vinterstudion! Jag är uppvuxen med tv-skidåkning på söndagar och lördagar, och därför får jag en väldigt gemytlig känsla av detta. Och än bättre än skidåkning är skidskytte, mycket spänning! Tv:n har nu varit på i några timmar och bättre sällskap hade jag inte kunnat få idag. Det enda som skulle kunna bräcka det vore väl en söndagsmiddag med ida. Om ni inte visste det sen tidigare så är ida en väldigt bra person. I all min frikyrklighet så är det mycket bra att ha en ida där som säger åt en att nu får det vara nog med frikyrklighetstänket/agerandet.


...Nu ska jag på söndagsmiddag med ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0