Recept på perfekt dag

Igår var så nära det går att komma känslan perfekt. Vad innehåller en perfekt dag?

Recept på perfekt dag
-dramatiserat plugg
-hejdåfika
-chili mumsiga thai
-afrodans
-kommas julavslutning
-löfte om en arrangerad fika
-bsf"final"-party
-Tillsätt härliga människor som du håller nära hjärtat.

Förenklat blir receptekvationen för en perfekt dag syfte + mat + träning + socialt umgänge.


Idag har jag ätit en långfrukost för idag får allting ta tid. Har ju bara 40 dagar att fördriva, så jag har verkligen all tid i världen. Har dock en viktig sak att göra och det är att ringa vikarieansvarige i Habo. Men eftersom jag inte vet hur det går till när man ringer en sån, så drar jag mig för det, och tänker... hm jag kan städa och jag kan göra tacos istället. Ständigt dessa tacos. Fast hellre tacos än julmat. Har inte ätit någon slags julmat, förutom tomtegröt, glögg, vörtbröd, pepparkakor och lussekatter, hittills bara för att inte behöva tröttna sen i jul. För man tröttnar snabbt på julmat, och det blir så tråkigt (tråkigare) att äta då! Insåg nu att det det bara är en vecka kvar till jul, och jag har inte införskaffat någon julklapp. Måste ha en bil först.. ojdå, blev lite lätt stressad nu.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hej, får man arrangera en liten fika med dig i mellandagarna om du har tid?

och jag skulle behöva min tröja också som jag glömde hos dig...

k

2009-12-18 @ 10:34:48
URL: http://barakajsa.wordpress.com
Postat av: Linnea

lätt att vi ses. vi höres.

2009-12-20 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0