Bild!

Idag bildades bildstudiegrupperna i skolan. Efter omröstning så föll valet på egenvalda sådana. Jag var inte alls för det, vilket jag uttryckte, men nu inser jag att min snabbt bildade grupp är så fantastisk som den kan bli i den klassen. Det är jag, Annelie, CJ och Albin. Det vill säga att jag la beslag på samtliga killar i klassen!
Sånt här sysslar vi med i skolan. Har suttit hela dagen med Anneli och pysslat med våran reklamaffisch. Vi tyckte att idén var svinbra till en början. Nu fattar jag ingenting.

Visuell bild




































Vad jag faktiskt vet är att jag har en hemlig förtjusning. Han är kreativ, bildmänniska, lärare, diskussionsbenägen, spelar i ett rockband. Han har barn och är 44 år gammal. Och förresten så är han Min lärare! Om du undrar ifall jag kommer se framemot att ha Klas som lärare denna termin så är svaret jaaa.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha! Gillar affischen! Skitkul!

2009-08-26 @ 21:03:34
Postat av: Linnea

Kul! Tack=)

2009-08-27 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0