Jag vet att det finns en blå himmel bakom de grå molnen.

Intressant att detta (kompremerat) kan göra mig så pass förbannad, frustrerad och arg.

S: jag ska faktiskt åka till sthlm nästa helg!
L: aha men jag ska åka dit denna, men det löser sig, jag får väl åka buss annars.
S: buss är miljövänligt.
L: min plan var att göra någon annan som åker bil själv lite miljövänligare, typ du.
S: jag har inte sagt att jag är miljövän. Ibland händer det att det råkar hamna en sån där konstig mjölk, ekologisk, i kassen. Fattar inte hur.
L: det är klart du är miljövän...?

Jag hade mycket gärna viljat åka med S upp till sthlm, för då hade jag haft tillfälle att prata mer med honom. Jag hade kanske hunnit finna hans knappar som gör honom förbannad. Det vore banne mig inte mer än rättvist. Ska minsann bjuda han till "planen". Planen är alltså i rullning. September.

Nedräkningarna
- Imorn börjar skolan. Kan bli både flip eller flop.
- Stockholmshelgen! Kalas och Coldplay kan bara bli fest!
- "Planen"! Kan inte bli annat än pinsam succé!
- Bröllop! Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0