Intryck, avtryck, uttryck

Nu är jag hemma och jag är påfylld med många nya intryck. Visste inte riktigt vad jag skulle göra med alla tankar och känslor så jag åkte till mina föräldrar som hade besök av moster och morbror. Jag är inne i en period då det känns som om jag älskar allt och alla, men att påstå att jag älskar att samtala med dessa två är inte långt ifrån sanningen. De säger kloka saker, livsglädjen är påtaglig och humorn och djupet ligger lika nära till hands. Jag har eventuellt fått min moster att komma hit till Jönköping i höst, för att hålla i ett seminarium om bibelns starka kvinnor samt livsstärkande och kulturella danser. Mer info om det kommer i så fall senare, såklart! 

Min vecka har vart... osannolik. Skön. Härlig. Behövlig. Mer om det en annan gång, kanske, men veckan avslutades med ett bröllop med äkta paret Skogsberg. Bröllop är underbart på alla goda och dåliga sätt. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0