Hej jag heter Linnea

... och jag har en käft som glappar för mycket.
... och jag har en fantastisk idé, det är därför käften glappar för mycket.
... och jag räknar särskilt med att en eller två kommer kommer älska denna fantastiska idé som min käft glappar för mycket om. 
... och jag räknar med att utöver dessa en eller två kommer resten av folket som idén vänder sig till att älska denna fantastiska idé som min käft glappar för mycket om.
... och om en eller två och resten av folket inte kommer älska denna fantastiska idé som min käft glappar för mycket om, så kommer jag bli besviken, sur och förvånad och tänka att folk är för trista, rädda och har för lite intregritet. För idén är fantastisk, briljant, och rolig med nyckelord som nyfikenhet, spontanitet, öppenhet och mod. Helt enkelt är det tid att bjuda lite på sig själv!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0