Med dagen kommer

Fundering: Medeltidsveckan på Gotland med konstnärstyper eller inte? Vill, men inte genom att riskera en annan resa. Ska inte längre jobba hela sommaren, bara halva. Denna ekonomiska press gör att jag tänker gå och köpa en trisslott imorn. Tänker inte ha en dötrist sommar för något så trivialt men avgörande som pengar.
Önskan: Ett sommarextrakneg kosta vad det vill.
Fråga: Vem har fått för sig att tjejer som jag gillar chocklad med jordgubbsrisp?
Konstaterande: Jag Pluggar och jag är i Tid med min hemtenta. Jag är 70% klar och jag har officiellt en vecka till på mig. Plugget är omotiverande men ganska trevligt att fördriva min tråkmåndag med. 
Förväntan: Valborgsbesök!
Uppdrag: Gifta bort en och hitta en man till en annan.
Kris: Underklädeslådan..
Diskussion: Underkläder! Att använda eller inte använda är frågan. Alltså ingen britney, utan bara spara de bästa på hög för att de kan behövas vid ett bättre tillfälle. Trots krisen.  
Bästa 1: Jag tror att min tidningsprenumation tog slut idag Det betyder att jag slipper ha en tidningsinsamling och därmed åka till sopsorteringen för att av misstag slänga redovisningsuppgifter. Nu kanske jag kan få tillbaka min nattsömn.
Bästa 2: Jag har U2biljetterna i min hand!!!
Bästa 3: Gröna löv, grönt gräs, gröna buskar, gröna kläder. Skönt! 
Tv: Jag har sett serien förut men jag tycker bara om Gilmore Girls och jag tycker det är pinsamt. Jag tycker inte många saker är pinsamma. Jo Gilmore Girls och sjunde himlen.
Hjärntvättspåstående: Alla ni som påstår att pirr i magen inte hör till den "vuxna mogna kärleken" kan bara gå och dö. Jag hade kunnat skriva ett helt inlägg om att det minsta man kan och ska räkna med är pirr. Kärlek utan pirr är ingenting. Ett liv utan pirr är inget liv i min värld. Jag får pirr i magen av det mesta så jag tänker förvänta mig pirr vid kärlek så gå inte och hjärntvätta mig om motsatsen. Det får mig bara att ifrågasätta era geomtänkta men inte speciellt känsliga val.
Tistel:
Åskan i luften och därmed i mitt huvud.
Ros: Till mig för ingen annan ger mig rosor ju.
Ogenomtänkta: Säga upp sin lägenhet utan backup-plan? 

Kommentarer
Postat av: kajsa

kan meddela att jag också snöat in på GG ett par gånger - inte minst förra terminen i kanada. kan också meddela att jag vet många som gillar den serien.

fö kollade jag just upp möjligheterna att skicka upp lite rosor men jag har inte riktigt råd att lägga 200-300 kr på det. annars hade du fått rosor! =)

2009-04-28 @ 09:36:38
Postat av: Maja

Tack för utnämningen!

2009-04-29 @ 13:46:32
Postat av: Maja

Tack för utnämningen!

För övrigt har jag många backup-planer, bara ingen "plan A".

2009-04-29 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0