Musikspår

Hör på denna: Jag kan få tag på U2 biljetter! Så här nära har jag aldrig vart hittills. Och detta utan att behöva skaffa en facebookgrupp till någons ära! Jag hoppashoppashoppas och håller alla tummar som jag har. Åh! Vill!
 
Snart ska jag även köpa popadelica-biljetter till mig och en viss fröken Thorén. Hennes framtida besök gör mig gladgladglad! Ser med glädje framemot Valborg. Vi kommer få en grym helg tillsammans. Jo just det, John ME kommer till popadelica. Exakt. Just det. Måste alltså dit.

Sen ett annat musikaliskt iaktagande av det mer negativa slaget. Varenda gång det blir konsert i Jönköping av hög kaliber (läs Veronica Maggio, hello saferide med John ME, a camp) så har de konserterna på torsdagar(!!) och som ett märkligt men mycket sant likhetstecken så betyder konsert även att jag har tenta dagen efter. Tre gånger i vår. Det är kasst. Och utbildning går före kultur. Va? Va?? Vad sa jag? menar jag det?  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Alltså blir det emmabodafestivalen med mig i augusti. massa bra på en gång och ingen tenta dagen där på. bara bra.

2009-04-05 @ 22:38:40
URL: http://jofesin.blogg.se/
Postat av: Linnea

du måste ge mig mer fakta. typ dagar å boende. för trots den scout jag är så trivs jag inte i lervälling, urinerade tält och med våldtäktsmän runt hörnet. sen kan du ge mig ett sommarjobb, utan jobb - inget sommarliv=)



2009-04-06 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0