Badpremiär

Det största med påsken (om vi bortser från "Kristus är uppstånden!", ett uppskattat budskap som jag väcks av varje påskanatt. Du vän, som skickar detta, vet väl om att du inte får sluta nu? Det har faktiskt tendenser till en tradition som jag förväntar mig även om 50 år) är väl att jag har tagit årets första bad. Sjötemperatur? Jag förfrös bara fötterna tillfälligt, men solens strålar värmde sen skönt. Och jag kan nöjt konstatera att jag är glatt nöjd med förra veckan, naturligtvis med undantag som toppas av ett förlorat sm-guld och massa andra saker som gick mig emot.. men när man tänker tillbaka och bara tänker på de positiva sakerna så blir det ett väldigt gott betyg. Låt denna bli ytterligare en sån där bra vecka. En vecka som berikas av och med människor.

Kommentarer
Postat av: Josse

förlorat, vunnit menar du väl. sm-guld till fbk

2009-04-15 @ 20:55:18
URL: http://jofesin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0