Helgen hinns aldrig med

Någon annan som såg dokumentären om jenny igår? Jag bara går och väntar på att det ska bli en stormig debatt men hittills är det tyst, vilket är ganska skönt. De endas åsikter jag har hört är sara och mattans, eftersom de kom hit och lagade mat åt mig igårkväll. Tack för det och tur att det var de, för jag har ingen vidare röst (vilket är ganska irriterande vid det här laget, plus att jag hostade upp halsmandlarna på gtj igår) och de vet vad jag tycker. Känns bara som om debatten är som ett långt Irlandskrig, det kommer tyvärr aldrig ta slut och ingen kommer "vinna". Vapenvila, respekt och någon slags acceptans är väl det önskvärda. 

Dagens glääädje; Idag ska jag till frisören!! Ääääntligen!
Alt1) Permanenta 2)Klippa Robyn-frisyr 3)Kort 4) Lite 70-tal med sneklipping av topparna i olika längd med lugg 5)Spara längd och klippa kort lugg 6)Fortsätta med mitt tidigare Amelie-spår.
Mina ledord är; ladylike, estetiskt, respektabelt i skolans värld och smidigt. Oavsett frisyr så ska jag få liv i håret och slinga och verkligen skämma bort det. Kosta vad det vill typ. Nästan. Ska bara kolla mitt konto först.

Inflyttningsbilder(med mycket roliga kommentarer) finns av någon besynnerlig anledning på här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0